19 Ekim 2013 Cumartesi

Adnan Januzaj imzayı attı

Manchester United, Adnan Januzaj'ın sözleşmesini 5 yıl uzattı. İmza töreninde konuşan menajer David Moyes, Januzaj'ın Unıted'da uzun süre yer alacak olmasından mutluluk duyduğunu söyledi.



Manchester United, genç yıldızı Adnan Januzaj ile 5 yıllık yeni bir sözleşme imzaladı.
Manchester United'ın genç yıldızı Adnan Januzaj'ın sözleşmesi sezon bitiminde sona eriyordu. Ancak İngiliz kulübü, 18 yaşındaki yıldızı 2018'e kadar daha renklerine bağladığını duyurdu.
"ADNAN'NIN YETENEKLERİ BENİ ETKİLİYOR"
United'ın resmi internet sitesinden yapılan açıklamada David Moyes ve Adnan Januzaj'ın görüşlerine de yer verildi. İskoç teknik adam, yeni sözleşmeden duyduğu mutluluğu, "Takımın başına geçtiğim günden beri Adnan'ın yeteneği beni etkiliyor. Sahadaki dengesi, girdiği pozisyonlar ve rakip oyuncuları geçmedeki başarısı onun yaşındaki bir genç futbolcu için olağanüstü bir durum." şeklinde ifade etti.
ADNAN JANUZAJ: MANU BENİM İÇİN DOĞRU BİR YER
Adnan Januzaj ise "Manchester United gibi büyük bir kulüple anlaşmak çok güzel bir duygu. Geldiğim ilk günden beri United'ın benim için doğru yer olduğunu hissediyorum. Rüya gibi bir sezon geçiriyorum. Artık çok çalışıp, bir Unitedlı olarak kendimi daha fazla kanıtlamam gerekiyor" şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder