18 Ekim 2013 Cuma

"Seyirci olmaması az da olsa avantaj"

Deplasmanda Beşiktaş ile karşılaşacak Çaykur Rizespor'un kalecisi Serkan Kırıntılı, mücadelenin seyircisiz olmasının kendileri açısından az da olsa avantaj olduğunu söyledi.




Spor Toto Süper Lig'de 21 Ekim Pazartesi deplasmanda Beşiktaş ile karşılaşacak Çaykur Rizespor, hazırlıklarını sürdürdü.
Mehmet Cengiz Tesislerinde, teknik direktör Rıza Çalımbay yönetiminde gerçekleştirilen antrenmana, sakatlığı bulunan Eren Albayrak katılmadı. Tedavileri süren Hakan Hacıbektaşoğlu ve Oğuzhan Berber ise takımdan ayrı çalıştı.
Yeşil-mavili futbolcular, koşunun ardından pas çalışması yaptı. Yaklaşık 1,5 saat süren antrenman, yarı sahada taktik ağırlıklı çalışma ile tamamlandı.
Çaykur Rizespor'un kalecisi Serkan Kırıntılı, idman öncesi basın mensuplarına yaptığı açıklamada, üst üste iki zorlu deplasmana gideceklerini belirterek, "Beşiktaş ve Eskişehirspor deplasmanları Türkiye'nin en zor deplasmanlarından. Beşiktaş maçında seyircinin olmaması nedeniyle az da olsa avantajlıyız. Seyirci avantajları olmayacak. İnşallah puan veya puanlar almayı hedefliyoruz" dedi.

Fenerbahçe'de uzun süre görev alamadığını ifade eden Serkan, "Fenerbahçe'de bulunduğum dönemde hiçbir zaman antrenmandan çalmadım, sürekli çalıştım. Çaykur Rizespor'a hazır geldim. Hocamın verdiği görevi en iyi şekilde değerlendirdiğimi düşünüyorum. Çok daha iyi maçlar çıkaracağıma inanıyorum" diye konuştu.
Savunma oyuncu Godfrey Oboabona ise Sezer Özmen'in sakatlığı nedeniyle Beşiktaş maçında kendisine forma şansı doğduğunu dile getirerek, "Arkadaşlarım ligde geride kalan maçlarda çok iyi performans ortaya koydu. Onları mücadelelerinden dolayı tebrik ediyorum. Bu süre içerisinde ben de takıma katkı yapmak için kendimi hazır tuttum. Bu hafta forma şansı doğdu. Eğer hocam forma verirse takımıma en iyi katkıyı sağlamak için çalışacağım" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder