24 Ekim 2013 Perşembe

"Daha iyi olacağımıza inanıyorum"



Bursaspor'un orta saha oyuncularından Şamil Çinaz, yeşil-beyazlı takımın, gelecek haftalarda daha iyi olacağına inandığını söyledi.
Çinaz, Özlüce Tesisleri'nde gerçekleştirilen antrenman sonrası gazetecilere yaptığı açıklamada, Spor Toto Süper Lig'in 9. haftasında deplasmanda Torku Konyaspor ile zorlu bir maça çıkacaklarını bildirdi.
Son iki haftada Kardemir Karabükspor ve Kayserispor karşılaşmalarından galibiyetlerle ayrıldıklarını hatırlatan Çinaz, "Konya'ya da bu öz güvenle, iyi çalışmalarımızla gideceğiz, 3 puan alıp geleceğiz. Üst üste alınan galibiyetlerin ardından takımdaki tüm oyuncuların morali yerine geldi. Yeni teknik direktörümüzle yeni bir oyun stili geldi. Buna takımın alışma süreci oldu. İlerleyen haftalarda çok daha iyi olacağımıza inanıyorum. İnşallah böyle pozitif devam edeceğiz" dedi.
Çinaz, profesyonel bir futbolcu olarak işinin, kulübünün menfaatleri doğrultusunda mücadelede etmek olduğunu vurguladı.

Teknik Direktör Christoph Daum'un verdiği belirli taktik disiplini yerine getirmeye çalıştığını anlatan Çinaz, "Hocam bana defansın önünde takıma güven verip oyunu sağlam tutmamı istiyor. Disiplinli ve az hatalı oynamamı istiyor. Ben de elimden geldiğince bunları yapıyorum. Her oyuncu ofansif oynamak ister ama takıma iyi gelen şey, benim yaptığımdır. Daum'un verdiği görev de budur. Ofansif orta sahamız var. Ben de buradan ofansa yönelik oynarsam arka dörtlü yalnız kalır. Kendi menfaatlerimizi geri çekip takıma faydalı olmaya çalışıyoruz" dedi.
Bir gazetecinin, "Maçlarda taraftarlardan sana yönelik tepkiler moralini çok bozuyor mu " sorusu üzerine Çinaz, "Tepkiler oluyor. Ben çıkar elimden geleni yaparım. Takımım için mücadelemi veririm. Sonra da değerlendirecek kişiler değerlendirir" ifadesini kullandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder